Music videos Rap / Hip-Hop Rap Jay-Z On To The Next One (feat. Swizz Beatz) (Explicit Video)

Jay-Z - On To The Next One (feat. Swizz Beatz) (Explicit Video)

Jay-Z's video for the song "OnToTheNextOne" was shot in black and white, and from the set of frames it can be said that it is rather a trailer of Текст песни: I got a million ways to get it Choose one (choose one) Hey, bring it back (bring it back) Now double your money and make a stack I'm on to the next one On to the next one (6x) Hold up, freeze Somebody bring me back some money please, [Jay-Z:] Hov on that new shit n-ggas like how come N-ggas want my old sh-t, buy my old album N-ggas stuck on stupid, I gotta keep it moving N-ggas make the same sh-t, me I make the blueprint Came in Range, hopped out the Lexus Every year since i've been on that next sh-t Traded in the gold for the platinum Rolex's Now a n-gga wrist match the status of my records Used to rock a throwback, ballin on the corner Now I rock a tailor suit looking like a owner No I'm not a Jonus brother I'm a grown up No I'm not a virgin I use my cahonas I move forward the only direction Cant be scared to fail Search and perfection Gotta keep it fresh even when we sexing But don't be mad at him when he's on to the next one [Chorus:] Freeze, hey Somebody bring back some money please, hey I got a million ways to get it, choose one Hey, bring it back, bring it back Now double your money and make a stack I'm on to the next one, on to the next (4x) Hold up, freeze, hey Somebody bring me back some money please, hey F-ck a throwback jersey cos we on to the next one, And f-ck that autotune cos we oohhhhn, And n-ggas don't be mad cos it's all about progression, Loiterers should be arrested, I used to drink Cristal, Muthaf-ckers racist, so I switched Gold Bottles on to that Spade sh-t, You gon have another drink or you just gon babysit, On to the next one, somebody call da waitress, Baby i'm a boss, I dunno what they do, I don't get dropped, I dropped the label, World can't hold me, too much ambition, Always knew it'd be like this when I was in the kitchen, N-ggas in the same spot, me I'm dodging rain drops, Meaning i'm on vaca', chillin on a big yacht, Yeah I got on flip flops, white Louie boat shoes, You should grow the f-ck up, come here let me coach you, Hold up, [Chorus] Uh, Big pimpin in the house now, Bought the land, tore the muthaf-cking house down, Bought the car, tore the muthaf-cking roof off, Ride clean, I don't ever take the shoes off, Bought the jeep, tore the muthaf-cking doors off, Foot out dat b-tch ride the sh-t like a skateboard, Navigation on tryin to find my next thrill, Feelin myself I don't even need an x pill, Can't chill but my neck will, Haters really gon be mad off my next deal, Uh, I dont know why they really worry bout my pockets, Meanwhile I had Oprah chillin in the projects, Had her out in Bed Stuy chillin on the steps, Drinking quarter waters gotta be the best, MJ at Summer Jam, Obama on the text, Y'all should be afraid of what I'm gonna do next. Hold up, [Chorus]

PT4M17S True 2011-09-29 120 90
Jay-Z – A fabulously wealthy man (worth more than $ 30 billion), husband of the first R&B diva Beyonce and former staffing director of the Def Jam label, Jay-Z is one of the leading figures in hip-hop today, he is also often called "The greatest of MC". His youth was "stormy and interesting": for example, at the age of 12, Sean wounded his brother with a pistol, who stole his bracelets, rings and other tsatski from him; in addition, the rapper confessed that he was a young man selling cocaine and crack on the streets. Jay-Z went to school with Busta Rhymes and Notorious BIG, and of course started writing and reading early. Rap. – Джей-Зи Джей
35 фанатов
Views: 2
Jay-Z's video for the song "OnToTheNextOne" was shot in black and white, and from the set of frames it can be said that it is rather a trailer of some kind of art-house movie. The picture is famously combined with the rhythm of the music, perhaps this is one of the best clips of Jay-Z.

Релиз: Январь 2010
Жанр:


Альбом: On To The Next One [Jay-Z + Swizz Beatz]

Автор Слов: G. Auge, J. Chaton, K. Dean, S. Carter, X. DeRosnay
Composer: G. Auge, J. Chaton, K. Dean, S. Carter, X. DeRosnay, Writer: G. Auge, J. Chaton, K. Dean, S. Carter, X. DeRosnay, Lyricist: J. Chaton, S. Carter, Video director: Sam Brown
Пользователи с похожими вкусами

Другие клипы артиста Клипы категории Rap

Имя E-mail Пароль
День рождения
Пол
0
2012-03-03 19:44:19 Godfrey Tabarez
2 30
Стильный клип, мне нравится!
Все комментарии (2)

I got a million ways to get it
Choose one (choose one)
Hey, bring it back (bring it back)
Now double your money and make a stack

I'm on to the next one
On to the next one (6x)

Hold up, freeze
Somebody bring me back some money please,

[Jay-Z:]
Hov on that new shit n-ggas like how come
N-ggas want my old sh-t, buy my old album
N-ggas stuck on stupid, I gotta keep it moving
N-ggas make the same sh-t, me I make the blueprint
Came in Range, hopped out the Lexus
Every year since i've been on that next sh-t
Traded in the gold for the platinum Rolex's
Now a n-gga wrist match the status of my records
Used to rock a throwback, ballin on the corner
Now I rock a tailor suit looking like a owner
No I'm not a Jonus brother I'm a grown up
No I'm not a virgin I use my cahonas
I move forward the only direction
Cant be scared to fail Search and perfection
Gotta keep it fresh even when we sexing
But don't be mad at him when he's on to the next one

[Chorus:]
Freeze, hey
Somebody bring back some money please, hey
I got a million ways to get it, choose one
Hey, bring it back, bring it back
Now double your money and make a stack

I'm on to the next one, on to the next (4x)

Hold up, freeze, hey
Somebody bring me back some money please, hey

F-ck a throwback jersey cos we on to the next one,
And f-ck that autotune cos we oohhhhn,
And n-ggas don't be mad cos it's all about progression,
Loiterers should be arrested, I used to drink Cristal,
Muthaf-ckers racist, so I switched Gold Bottles on to that Spade sh-t,
You gon have another drink or you just gon babysit,
On to the next one, somebody call da waitress,
Baby i'm a boss, I dunno what they do,
I don't get dropped, I dropped the label,
World can't hold me, too much ambition,
Always knew it'd be like this when I was in the kitchen,
N-ggas in the same spot, me I'm dodging rain drops,
Meaning i'm on vaca', chillin on a big yacht,
Yeah I got on flip flops, white Louie boat shoes,
You should grow the f-ck up, come here let me coach you,
Hold up,

[Chorus]

Uh, Big pimpin in the house now,
Bought the land, tore the muthaf-cking house down,
Bought the car, tore the muthaf-cking roof off,
Ride clean, I don't ever take the shoes off,
Bought the jeep, tore the muthaf-cking doors off,
Foot out dat b-tch ride the sh-t like a skateboard,
Navigation on tryin to find my next thrill,
Feelin myself I don't even need an x pill,
Can't chill but my neck will,
Haters really gon be mad off my next deal,
Uh, I dont know why they really worry bout my pockets,
Meanwhile I had Oprah chillin in the projects,
Had her out in Bed Stuy chillin on the steps,
Drinking quarter waters gotta be the best,
MJ at Summer Jam, Obama on the text,
Y'all should be afraid of what I'm gonna do next.
Hold up,

[Chorus]

30 197 videos, 21 276 playlists
35 genres, 10 399 artists
251 706 users, 93 743 015 views
© soundbox.tv